Linda van de Bunt
Sinds augustus 2016 is ze mede-eigenaar van Ami Facility. Na het afronden van haar studie Business Management kocht Linda zich in het familiebedrijf en begon haar reis in de schoonmaakwereld. Tijdens een inspirerende reis door Azië kwam zij tot het besef dat het hebben van een schoonmaakbedrijf iets heel moois is. Een steentje bijdragen aan een schonere wereld is namelijk een prachtige missie.
Meer weten over Linda’s reis in Azië? Lees het artikel van Content Amersfoort hier.
Een duurzame wereld
Onder leiding van Linda geeft Ami Facility bedrijven nu ook advies over duurzaam behoud van bedrijfspanden. Hoe je als werkgever bijvoorbeeld verantwoord omgaat met het interieur en verbruiksartikelen. Maar ook hoe je de werkproductiviteit binnen jouw organisatie kunt verhogen of de lunch kunt verduurzamen. Binnen Ami Facility leren onze schoonmaak medewerkers hoe zij op een duurzame manier met schoonmaakmiddelen en materialen omgaan. Zo maken we samen de wereld schoner en duurzamer. Dat is toch gaaf?
OOG VOOR DE BEHOEFTEN VAN DE KLANT
Linda gelooft sterk in persoonlijke aandacht en heeft een groot klanten- en personeelsbestand opgebouwd, voornamelijk in de regio Midden-Nederland. Ze gaat regelmatig langs bij klanten voor een kop koffie en om te kijken wat er binnen het bedrijf speelt. Door regelmatig met klanten om tafel te zitten, weet Linda precies ook sneller of de schoonmaakdiensten goed aansluiten.
Betrokkenheid bij het team
De schoonmaakmedewerkers worden binnen Ami Facility op handen gedragen. Veel van hen werken ‘s avonds. Juist op dat soort momenten is het fijn als de schoonmaakmedewerkers bezoek krijgen van een collega. Daarom gaat Linda met regelmaat bij hen langs. Om betrokken te blijven, gehoor te geven aan hun wensen en behoeften, en soms om gewoon even te kletsen.
Anne-Mary van der Pijl
Kwaliteit boven kwantiteit
Anne-Mary van der Pijl, oprichter van Ami Facility, heeft jarenlange ervaring in de schoonmaakbranche. Ze werkte voor grote schoonmaakbedrijven voordat ze in 2005 besloot het anders en beter te doen. Haar focus op kwaliteit boven kwantiteit heeft geleid tot een succesvol bedrijf met klanten en medewerkers die al bijna 18 jaar loyaal zijn.
Het stokje overdragen
Anne-Mary staat bekend om haar persoonlijke benadering en de korte communicatielijnen die ze onderhoudt met zowel klanten als medewerkers. Ze is trots op de betrokkenheid en de persoonlijke aandacht die Ami Facility biedt, en dat is precies de reden waarom ze ooit voor zichzelf is begonnen. Deze succesfactoren heeft Anne-Mary naadloos over weten te brengen op haar dochter Linda van de Bunt. Die nu met dezelfde kwaliteiten de klanten van Ami Facility bedient.
Wat onze klanten van ons vinden
Marty Reuman – HMH
Goede samenwerking met Ami al vele jaren (sinds januari 2015!) een betrouwbare partner, voor onze hygiëne op de zaak.
Roland Guijs – Indall
Een aantal maanden maakt Ami Facility bij ons op kantoor schoon. Naast dat het kantoor er nu altijd heel schoon uitziet, is met name de persoonlijke benadering waarom ik Ami zeker zou aanraden. De schoonmaker zelf is erg vriendelijk en attent, en Linda informeert regelmatig hoe het gaat, komt persoonlijk langs voor controle of om in te werken. Zeker een aanrader!
Edgar Kuus, Coördinator Technisch Beheer 4F Vastgoedbeheer BV
“Wij maken al jaren gebruik van de schoonmaakdiensten van Ami Facility voor de vele panden die wij voor onze klanten beheren en zullen dat ook nog lang blijven doen als het serviceniveau zoals huidig blijft! Dat zegt denk ik al genoeg: uiteraard is er (net als bij ieder bedrijf) wel eens wat maar dat wordt altijd netjes opgelost. Goede communicatie en dito bereikbaarheid. Kortom: echt een aanrader!”
Dennis Van Beek – Boulder Detachering
Goede en prettige partij om mee samen te werken. Ze reageren snel, prettig in het contact, denken mee, zijn flexibel en het belangrijkste; ons kantoor is goed schoon. Als we ook opmerkingen hebben over het schoon maken reageren ze adequaat en lossen ze het gelijk structureel op.
Stefanie Kuipers – Vijzelaar
Ami Facility maakt nu al drie jaar schoon in ons kantoorpand. We zijn erg tevreden. Linda denkt altijd mee, en het ziet er elke week weer top uit.
Sander van Schaik – @value
Bij @value waren we op zoek naar een betrouwbare partij die ons kantoor spik en span houdt. Via via kwamen we in contact met Ami Facility. Er werd gelijk goed doorgepakt met een persoonlijke kennismaking op ons kantoor. Verwachtingen en afspraken duidelijk op papier en belangrijker, een schoon kantoor! Contact met Linda verloopt altijd prettig en afspraken worden nagekomen. Aanrader dus!
Freek Diets – Your own Leader
Wij zijn ontzettend blij met Ami Facility als schoonmaakbedrijf in onze locatie. Linda maakt concrete afspraken en is persoonlijk in haar communicatie.Medewerkers zijn gedreven en vriendelijk.
Dankzij de diensten van Ami Facility heb ik als eigenaar van mijn locatie, geen omkijk naar wat er moet gebeuren qua schoonmaak onderhoud.
Thomas van Rossum – Scouting Nederland
Sinds 2018 maakt Scouting Nederland gebruik van de schoonmaakservice van Ami Facility. Hierover zijn wij zeer tevreden! Ook het plezierige contact met Anne-Mary en Linda wordt zeer gewaardeerd.
Batenburg Industrial Automation
Ami Facility is al achttien jaar onze vaste partner op het gebied van schoonmaak. Vijf dagen per week zorgen zij ervoor dat ons kantoor schoon wordt gemaakt! We zijn onlangs verhuisd naar een nieuw pand en ook daar hebben wij weer de schoonmaakdiensten van Ami Facility ingeschakeld. We zijn erg blij met deze partij, zeer betrouwbaar en komen altijd hun afspraken na.